czwartek, 23 maja 2013

Rozdział 20

Odwróciłam gwałtownie głowę w stronę krzyku. Moim oczom ukazały się cztery dziewczyny troszkę młodsze ode mnie. Oczywiście nie zdziwiło mnie to że bluzki które miały na sobie pokazywały podobiznę Justin.
-Słucham ?- spytałam przekręcając głowę i splatając sobie ręce na biuście.
-O nie dość ,że suka to jeszcze głucha-powiedziała druga z sarkastycznym śmiechem.
-Kim jesteś żeby mnie oceniać dziewczynko ?
-Jestem prawdziwą belieberką i wiem że nie zasługujesz na Justina zależy ci tylko na jego kasie!- krzyknęła w moją stronę.
-Jesteś nic nie wartą dziewuchą - krzyknęła i już chciała pociągnąć mnie za włosy. W tym momencie drzwi od kina się otworzyły ze środka wyszedł Justin razem z Chrisem i Emily.
-Przepraszam?-spytał Justin ale w odpowiedzi usłyszał ciszę-jest kim ?
-Boże Justin KOCHAM CIĘ !-krzyknęła dziewczyna w stronę Justina.
-Wiesz co nie, nie kochasz mnie a wiesz dlaczego ?- spytał odwracając się w jej stronę
-N..nie - powiedziała nie pewnie dziewczyna
-Bo nie chcesz mojego szczęścia- powiedział na jednym wdechu- to ona jest moim szczęściem a obrażając ją obrażasz mnie- powiedział uśmiechając się w moją stronę.
-J..ja prze..przepraszam- powiedziała dziewczyna łamiącym się głosem
-To nie mnie przepraszaj tylko ją - wskazał na mnie
-Naprawdę przepraszam Ronnie teraz widzę że Justin cię kocha - powiedziała dziewczyna przytulając się do mnie. Słyszałam jej nie równy oddech a za chwilę poczułam jak moja bluzka pod wpływem jej łez staje się mokra.
-Już cicho kochanie, ale na przyszłość pamiętaj nie oceniaj ludzi po tym co usłyszysz w telewizji albo przeczytasz w internecie- dziewczyna pokręciła twierdząco głową- obiecujesz?-spytałam podając jej mały palec.
-Obiecuje- powiedziała i splotła nasze palce.
-Jeszcze raz przepraszamy- powiedziały i odeszły.
Chwilę staliśmy tak patrząc jak odchodzą. Uśmiechnęła się do Justina.
-O stary ale masz szalone fanki- powiedział Chris.
-Co jak co Justin ale Chris ma rację masz mi pilnować Ronnie.- powiedziała Em
-Nie bój się już my sobie ze wszystkim poradzimy.
Pożegnaliśmy się z Em i Beadlesem. Poszłam z Justinem do samochodu. Wsiedliśmy i zaczęliśmy jechać trochę mi się nudziło i poszperałam mu po schowkach. Znalazłam tak po pierwsze wielki bałagan a po drugie wszystkie płyty świata. Wybrałam płytę Justina Acoustic Version. Wsadziłam ją do odtwarzacza. Włączyłam As Long As You Love Me. Uwielbiam tą piosenkę to przyniej Justin spytał czy będe jego dziewczyną.
-O mój Boże to Justin Bieber proszę zaśpiewaj mi piosenkę- powiedziałam udając jego fankę.
-Dla największej fanki wszystko- powiedział i zaczą śpiewać po chwili ja do niego dołączyłam. Wygłupialiśmy się na całego. Nim się obejrzeliśmy byliśmy już pod moim domem. Podobno Pattie wiedziała że Justin wpadnie do mnie wieczorem. Weszliśmy do domu Justin poszedł zrobić coś do picia a ja poszłam się przebrać . Zeszłam na dół i zobaczyłam Justina oglądającego telewizję. Przysiadłam się do niego i lekko obróciłam się w jego stronę. Spojrzałam w jego karmelowe oczy i delikatnie musnęłam jego usta. Nagle usłyszałam otwierające się drzwi od domu...

Przepraszam że tak późno ale wcześniej nie miałam czasu. Chcę zacząć dodawać rozdziały co dwa dni co wy na to ?
Ask:http://ask.fm/Julciiiia
Facebook:http://www.facebook.com/NeverForgetMeopowiadanie?ref=hl
Tumblr:http://itsonlyhumanpain.tumblr.com/
XOXOXO

2 komentarze: