sobota, 18 maja 2013

Rozdział 17

Poczułam ręce na swojej talii oplatające moje zgrabne ciało jak gałęzie drzewa. Ciepłe ręce wywołały na mojej twarzy uśmiech. Czułam się taka bezpieczna. Czułam że w tej chwili nikt nie może mnie skrzywdzić. Pewnie domyślacie kto mnie przytulał, tak Justin. Odwróciłam się do niego i poczochrałam jego włosy na co usłyszałam jego słodki śmiech 5-latka. Cmoknęła go w policzek. I już chciałam wyjść ale Justin mi nie dał.
-Tylko tyle? - zapytał i wystawił dolną wargę w wyniku czego wyszła mu smutna minka.
-Później- powiedziałam i wyszłam z łazienki. W tym samym czasie Justin poszedł pod prysznic. Szłam przez korytarz usłyszałam ciche *Kocham cię* z pokoju gościnnego od razu polepszył mi się humor. Emily i Chris się kochają. Pamiętam jeszcze jak rok temu skarżyła mi się że nikt jej nigdy nie pokocha i zostanie starą panną. A tu proszę taki Chris od razu *BUUUM* i się kochają. Weszłam do pokoju i  po prostu położyłam się na łóżku ale szybko znudziło mi się to. Ponieważ mój chłopak lubi siedzieć długo pod prysznicem. Wzięłam laptop na kolana i z powrotem położyłam się na łóżku. Weszłam na mojego facebooka i miałam 1486 zaproszeń i jakieś dziesięć więcej wadomości nie wiedziałam co się dzieje więc weszłam na pierwszy lepszy portal plotkarski zobaczyłam siebie i Justina jak wychodzimy z castingu do teledysku tekst pod zdjęciem był taki * Od niedawna wiadomo że Justin Bieber nie udziela się w mediach. Jedni mówią że ma dużo pracy a inni że ten czas zajmuję mu tajecznicza piękność. Naj prawdopodobniej jego nowa dziewczyna. Z naszych źródeł wiemy tylko tyle że ma na imię Ronnie Meyer. Czy fanki Justina zaakceptują jego nową miłość? Czas pokarze.* Od razu weszłam na swojego twittera. Miałam 11875 followers'ów. I jeszcze więcej wiadomości. Przeczytałam niektóre z nich. Jedna brzmiała tak * Ty suko nie zasługujesz na Justina jesteś nic nie warta!* jeszcze inna, * Co ty sobie myślisz?! Nic nie warta dziewucho , że Justin cię pokocha chyba w twoich nic niewartych marzeniach! *. Nie chciałam więcej czytać poczułam się naprawdę nic nie warta. Z hukiem zamnęłam laptopa. Usiadłam na łóżku i podkuliłam nogi. Zakryłam twarz rękoma i zaczęłam płakać rzewnymi łazmi. Naprawdę poczułam się nic nie warta jakby nikt mnie nie kochał. Po jakimś czasie Justin wyszedł z łazienki.
-Jezu kochanie ten twój płyn czekoladowy jest świetny.- powiedział z uśmiechem ale gdy zobaczył mnie zapłakaną na łóżku. Uśmiech zszedł mu z twarzy. Podbiegł do mnie i wziął moją twarz i swoje ciepłe ręce.
-Kotku co się stało ? - zapytał wycierając kciukiem moje łzy.
-Sam zobacz. - powiedziałam i podałam mu laptop. Chłopak zaczął czytać i zrozumiałam że nie odpuści tak łatwo.
-Nie zostawię tego tak- powiedział i usiadł do biurka. Włączył kamerkę internetową i ustawił czat z fanami.
-Co chcesz zrobić? - pytałam ogarniając się.
-Pokarze im że cię kocham. - powiedział z u śmiechem. I zaczął mówić do fanów.
-Hej Beliebers! Moje kochane. Mam do was sprawę jak pewnie wiecie wszędzie krążą plotki że mam nową dziewczynę.- powiedział i pociągną mnie za rękę tak że usiadłam na jego kolanach.- Tak to prawda kocham ją tak mocno jak was więc proszę nie  każcie jej cierpieć. Bo ona też była jedną z was.- powiedział i puścił mi oczko- A jeśli ona cierpi, cierpię i ja. Wiem że moje prawdziwe Beliebers to uszanują i pamiętajcie kocham was. - powiedział , zrobiliśmy razem serduszko z rąk.
-I co nie było tak strasznie prawda?- zapytał unosząc jedną brew na co ja sie zaśmiałam.
-Kocham cię Justin- powiedziałam i złączyliśmy się w pocałunku.
-Ja ciebie też księżniczko- powiedział i puścił mi oczko. W tym momęcie dostaliśmy milion komentarzy do filmiku...

Jest jest gdy to pisała mama się ze mnie śmiała bo latałam po domu i krzyczałam że mam wenę. Komentujcie kocham was za to że czytacie te wypociny !
Ask:http://ask.fm/Julciiiia
Facebook:http://www.facebook.com/NeverForgetMeopowiadanie?ref=hl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz