środa, 1 maja 2013

Rozdział 4


                                                     
             
     *Oczami Justina*
Stałem spokojnie z Chrisem, nagle ktoś mocno pociągną mnie do łazienki. Przycisnął mnie do umywalki i zachłannie pocałował. W momencie gdy usły
szałem otwierające się drzwi próbowałem oderwać się od tajemniczej dziewczyny. Nie udało mi się. Kątem  mojego oka zobaczyłem osobę która wiele znaczyłą w moim życiu....zapłakaną. Próbowałem krzyczeć jej imię lecz na daremnie. Odepchnąłem dziewczyne od siebie. Zaszokowało mnie to, że tą dziewczyną jest Jasmine.
-Odczep się ode mnie raz na zawsze - krzyknąłem jej prosto w twarz i pobiegłem do Ronnie, zostawiając dziewczynę zaszokowaną...

                                                      *Oczami głównej bohaterki*
Wybiegłam z domu i usiadłam na huśtawce w ogrodzie patrząc na gwiazdy i myśląc o tym jakie wszystko kiedyś było proste. Nagle poczułam czyjąś ręke na moim ramieniu. Obróciłam głowę i zobaczyłam Juju. Usiadł koło mnie bez słowa. Wiem, że to głupie on nie powinien mnie przepraszać za co?... za to, że się dobrze bawił.Może robić co chce nie jesteśmy przecież parą. Siedzieliśmy tam  20 minut w ciszy. Postanowiłam ją przerwać.-Justin po o przyszedłeś? - zapytałam, poprawiając sukienkę, która teraz odsłaniała trochę więcej niż powinna.-Gdy pocałowałem się z tą dziewczyną widziałem w twoich oczach....-zastanowił się i po długim rozmyślaniu wreszcie powiedział - ...ból.-Nie ważne co ja czuje jestem tylko najzwyklejszą dziewczyną nic niewartą-powiedziałam patrząc na Justina  widząc w jego oczach nie dowierzenie, strach przed tym co mu powiem, i ból chociaż nie mam pojęcia dlaczego.-A ty jesteś gwiazdą kocha cię milion dziewczyn jak nie więcej. - ciągnęłam dalej spoglądając kątem oka na Biebera.-Ronnie masz racje ty nie jsteś taka jak ja nie jesteś gwiazdą - zabolało mnie to co powiedział już zamierzałam wstać i uciec stąd jak najdalej. Nagle Jus złapał mnie za nadgarstek. Upadłam prosto na niego.-Może nie jesteś super gwiazdą ale jesteś wspaniała jesteś sobą i jesteś śliczna dla mnie jesteś idealna.-Uśmiech zagościł na jego i mojej twarzy.Zaczęliśmy się do siebie zbliżać. Nasze usta dzieliły milimetry. Justin złapał moją twarz w dłonie i delikatnie musął moje usta. Pocałunek przekształcił się w bardziej namiętny. W końcu oderwaliśmy się od siebie bo zabrakło nam tchu. Justin po patrzył na mnie słodko i wziął mnie za ręke. -Może już nie wracajmy na impreze napisze do Chrisa żeby tam ogarnął potem co ?- zapytał nadal trzymająć mnie za ręke. Odpowiedziałam kiwając tylko głową. Juju napisał sms'a puścił moją rękę i zapytał. Pokazać ci miejsce w którym powstają moje wszytskie piosenki? - zapytał znając moją odpowiedź. Pociągnął mnie do samochodu.W trakcie drogi zaerkałam delikatnie na Justina i wiedziałam, że on na mnie też.  -Justin daleko jeszcze? - wkońcu jedziemy juz 30 minut.-Właśnie jesteśmy na miejscu-odpowiedział mi, a ja nie powiem troche sie bałam widząc ciemny las.Jus uśmiechnął się widząc moją twarz.  -Nie bój się nic ci nie zrobię - powiedział z uśmiechem na twarzy i pociągnął mnie w gąb lasu.-Zamknij oczy- powiedział cicho chłopak i zasłonił mi oczy rękami.Zrobiłam to posłusznie. Nagle Justin zabrał ręce, a moim oczom ukazał się piękny widok. Zabrakło mi słów żeby opisać to jak się czułam w tej chwili. -Usiądziesz - zapytał Jus wskazując małą ławeczkę.Usiadłam koło niego i wtuliłam się w jego ciepły tors.Nagle Justin odsuną się ode mnie. Złapał mnie za rękę , popatrzył mi głęboko w oczy. I zapytał...


Kochani ! Przepraszam , że musieliście czekać tak długo na rozdział lecz miałam problemy z komputerem.Jest i nowy rozdział mam nadzieje, że się spodoba :*Jeśli macie do mnie jakieś pytania zapraszam na mojego aska http://ask.fm/Julciiiia kocham Shiny :*


2 komentarze:

  1. podoba mi sie jak piszesz ;) ale hmm... Jakby to powiedziec? Przydaloby sie tu to COS... Nie wiem czym moze byc to COS ale przydaloby sie. Ogolem rozdzial bardzo fajny i milo sie czyta. ;D Rzycze weny i zapraszam do nas: youonlyliveonce-katie-alex.blogspot.com Alex xx

    OdpowiedzUsuń